Hoppa till produktinformation
1 från 1
BBB

BBB RACE RIBBON GEL Svart hängare Tejp

Detta styrtejp BBB Race Ribbon är en gelfylld modell med en rejäl tjocklek på 3,5 mm! Det kommer att absorbera en stor del av... Läs mer om de olika
Ordinarie pris 177.00 SEK
Ordinarie pris Kampanjpris 177.00 SEK
Visa alla detaljer

Beskrivning

Detta styrtejp BBB Race Ribbon är en gelfylld modell med en rejäl tjocklek på 3,5 mm! Det kommer att absorbera en stor del av vägstötarna. Det är tillverkat av förstklassig syntetisk kork som ger ett fast, halkfritt grepp och ger en jämn känsla och större robusthet. 

Ref: 7970317303974

Starka punkter

Den extra tjockleken dämpar stötar;

+ Syntetisk kork av högsta kvalitet;

+ Supergrepp. 

Teknisk information

2 rullar ;
Ändstycken och avslutningstejp ingår. 

Prisinformation

*Leverantörens rekommenderade försäljningspris i februari 2024

Overall rating: 3.44 / 5 from 25 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Ruban de mauvaise qualité.

"Ruban tres epais, qui ne colle pas correctement. Je déconseille."

Jce344 (1/5)

Très bien

"Pas trop cher fon très bien l'affaire couleur sobre."

Marylise31350 (5/5)

Bien

"montage assez facile, agréable au toucher comme à l'utilisation"

Atipic (5/5)

Confortable, pose difficile

"Le touchée est agréable et amorti bien les vibrations. Dommage que la pose soit rendue difficile par un manque de colle sur le ruban et des scotches de finition qui ne tiennent pas bien"

Echaize (3/5)

Guidoline BBB

"Conforme aux descriptions du vendeur, facile à installer"

Fred378 (4/5)

Ruban de Cintre BBB RACE RIBBON GEL

"Un peu épais, Pas très facile à poser. Confortable et touché agréable."

B3rtrandty (4/5)

Bof bof bof.

"Pas pratique à poser. Fermer les bouchons et un enfer. Le scotch fourni est nul. Je ne conseille pas. On trouve mieux pour le prix."

Pierre-Y (2/5)

Pose impossible

"La colle ne tient pas au cintre et se désolidarise du ruban, bouchon impossible à mettre, direction la poubelle sans même avoir roulé."

Fred63 (1/5)

Bon produit

"Correspond aux attentes Ruban très épais Se monte assez facilement"

Antho (5/5)

guidoline

"confortable mais la colle de maintien au guidon était sèche j'ai du faire un bricolage maison avec du ruban adhésif double face"

Zieverniet (4/5)

Q&A