Boisson qui passe bien, aucun
"Boisson qui passe bien, aucun souci de digestion ou autre désagrément Bon rapport qualité prix"
Det går inte att ladda tillgängligheten för uttagstjänsten

Den POWERBAR ISOACTIVE energidryck rekommenderas för hydrering och uppfriskning under träning. Dess sammansättning säkerställer utmärkt assimilering av dess komponenter.
Genom att erbjuda de fem viktigaste elektrolyterna (natrium, klorid, kalium, magnesium och kalcium) gör denna dryck att du kan kompensera för förlusten av mineralsalter på grund av ansträngning och svettning. Detta säkerställer att du är väl återfuktad, medan kolhydratinnehållet bidrar till att hålla dig energisk.
Ref: 7970433597606
Kolhydrat/elektrolytblandningen förbättrar vattenabsorptionen under fysisk aktivitet
Blandning av två C2MAX-kolhydratkällor
Förser kroppen med de 5 elektrolyter (natrium, klorid, kalium, kalcium och magnesium) som förloras mest genom svettning.
Inga konstgjorda smakämnen eller konserveringsmedel (i enlighet med lagen)
Lämplig för vegetarisk kost
Overall rating: 4.3448277 / 5 from 29 reviews.
POWERBAR ISOACTIVE Energy Drink is highly recommended for hydration and refreshment during exercise. Customers appreciate its good taste and effective electrolyte composition, which helps maintain mineral balance and energy levels.
Review topics: ["issues","value","price","taste","drink","outings","tolerance"].
"Boisson qui passe bien, aucun souci de digestion ou autre désagrément Bon rapport qualité prix"
"Boison iso active, qu’un est pas trop sucré ce qui permet sa consolation même par chaud."
"Boisson pas trop sucré, fait le taf sur des sorties de 2-3h"
"Goûts variés bon et ok pour l’apport calorique peut-être un peu trop sucré s’il on respecte le dosage"
"bonne boisson . . bon gout . je le conseille pour les sortie de 2h minimun"
"Utile lors de sorties longues. Goût correct. (Légèrement acide)"
"Une boisson très digeste et qui fait son efect pour moi une bonne surprise."
"Ras bon goût suivre le dosage se digère facilement"
"Bien, bon goût et fait le job. Par contre la louche fournie est un peut trop grande pour l'ouverture du bidon."
"Goût ok, mais un peu trop sucré. Ca reste pas chère."